Fietsen van Brugge naar Sluis

Twee weken geleden las ik een blog over fietsroutes van Knokke naar Sluis en zo kwam ik terecht op de site van restaurant de Lindenhoeve.

Op de site van dat restaurant in Sluis leerde ik over het concept fietscafés, deze cafés bieden fietsers als mezelf een rustplaats te midden van de fietsknooppunten die VVV voorziet.

Op basis van de suggestie op de site van De Lindenhoeve trachtte ik de polderroute van Brugge naar Sluis, via Damme. Een absolute aanrader voor toeristen in Brugge die ook iets van de omgeving willen zien (en eens de benen willen strekken).

PS. Als iemand naar De Lindenhoeve gaat, kan die vragen waar ze hun verandas kochten? Ik vergat het toen en het achtervolgt me. Momenteel zou ik voor mijn renovatie naar pauwels verandas overschakelen, tegenberichten zijn welkom!

Dit bericht werd geplaatst in Vakantie en Reizen en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Plaats een reactie